شروع کسب درامد با اموزش های فنی کار

محل لوگو

جزوه اموزشی نرم افزار طراحی اسکلت فلزی تکلا استراکچرز استاد بابایی


جزوه اموزشی نرم افزار طراحی اسکلت فلزی تکلا استراکچرز استاد بابایی

جزوه اموزشی نرم افزار طراحی اسکلت فلزی تکلا استراکچرز استاد بابایی مدرس

محصول 25 ساعت اموزش X Steel یا تکلا استراکچر سایت icivil.ir هستش یک

محصول پرفروش و نایاب در ایران. مهندس بابایی تجربیات 10 ساله خودشون را در

محصول آموزش تکلا (آموزش تکلا -۲۵ ساعت فیلم آموزشی (مبتدی تا پیشرفته ) Tekla Structures)

و همچنین محصول تکمیلی این محصول با نام 

آموزش پیشرفته tekla structures ( فرمول نویسی ساخت کامپوننت و هوشمند سازی در تکلا )

را در سایت ای سیویل قرار دادن 

 

در اینجا بنده نیز به عنوان شاگرد ایشون که از محصول اول استفاده کردم و 80 درصد فیلم های اموزشی

ان را به نوشته دراوردم و به صورت فایل pdf تهیه کردم و دست نویس هست به تعداد 41 صفحه و دو فایل رنگی و سیاه و سفید

را در اختیار شما دوست خوبم قرار میدم

تا در مسیر اموزش نرم افزار تکلا مهندس بابایی راحتتر و سریعتر گام بردارید.

 

 

 

آپدیت این متن در تاریخ 1400/08/02

 

تشکر
تشکر ویژه دارم از استاد عزیزم آقای مهندس بابایی عزیز، ایشان فارغ التحصیل دانشگاه شهید رجایی تهران هستند و تجربیات خود را که در طول ۱۰ سال کار با نرم افزار تکلا بدست آورده اند در این مجموعه در اختیار شما قرار داده اند. فایل های ویدیویی ایشان در سایت آی سیویل دات آی آر به ادرس زیر موجود است:
https://icivil.ir

در بخش جستجوی سایت عبارت "تکلا" را تایپ کنید و اولین نتیجه با عنوان "25 ساعت فیلم آموزش Tekla Structures به زبان فارسی (مبتدی تا پیشرفته) بدون پیش نیاز" را کلیک کنید. فایل تایپ شده حاضر، حاصل تلاش صاحب فایل در زمان یادگیری تکلا با آموزش مهندس بابایی میباشد.

رضایت
اینجانب پرینت از این فایل آموزشی را برای خریدار و خانواده وی شامل پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزندان وی مجاز میداند و هر گونه در دسترس قرار دادن این فایل به دیگران، کپی آن یا جزوه کاغذی این آموزش و یا انتشار متن حاضر در اینترنت را حرام میداند.
در صورتی که هزینه آن را پرداخت نکرده اید به سایت زیر مراجعه کرده و نسبت به کسب اجازه پرینت از فایل کامپیوتری یا کاغذی اقدام به خرید کنید در صورتیکه هزینه نداشته باشید در پشتیبانی سایت اعلام کنید و یا برای واتساپ به شماره 09179727064 پیام بدید.
http://fannekar.4kia.ir


پاداش
در صورتیکه از این متن اموزشی خطای صحیح گرفته شود و توسط شما استفاده کننده عزیز برای واتساپ به شماره 09179727064 ارسال گردد و توسط دیگر کاربران تایید شود هزینه خرید به شما دوست گرامی عودت داده میشود با هدف هر چه کاربردی تر کردن این آموزش متنی برای دوستداران تکلا استراکچرز.
همچنین اگر چندین متن و صوت و فیلم و یا تمرین خوبی برای تکمیل این فایل متنی آموزشی ارسال گردد با روی باز استقبال میشود و هزینه برگردانده میشود با هدف رضایت هر چه بیشتر خداوند از همه ما.

سنت نیک
بنده میخواستم این برنامه را با قیمت 25,000 تومان برای فروش قرار دهم اما به نیت سرپرستی کردن یک یتیم از یتیمان شهر خودتان توسط شما خریدار محترم، در کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه با کمترین میزان پرداختی که طبق قوانین کمیته امداد ده هزار تومان میباشد و به نیت پدران این امت و مناسبت شب میلاد پیامبر وحدت و انسانیت مقدار 10,000 تومان کسر گردید. باشد که خداوند متعال پیروی از این سنت نیک را از ما و شما بپذیرد. هم اکنون این محصول با قیمت 15,000 تومان برای خرید قرار داده شده. در صورتیکه کسی این محصول را نیاز دارد ولی هزینه ندارد در واتساپ به ما پیام بدهد.

همکاری در فروش
این محصول در سایت 4kia.ir دارای 20 درصد همکاری در فروش میباشد شما دوست عزیز میتوانید با صرف 5 دقیقه زمان و ثبت نام در این سایت و دریافت کد همکاری در فروش این محصول به نام خودتان فروش داشته باشید و کسب درامد کنید. قطعا با قرار دادن لینک همکاری در فروش خودتان در کانال یا گروههای اجتماعی یا در پروفایل خودتان درامد ماهیانه خوبی کسب کنید. اگر در یک ساعت 50 نفر خرید داشته باشید شما 150,000 تومان کسب میکنید. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد.
کافیست یکبار امتحان کنید. به این دلیل که این کار زحمتی ندارد و هیچ وقت و انرژی از شما نمیگیرد ولی 24 ساعته اماده تحویل به خریدار و کسب سود برای شما میباشد همچنین برای ما هم فروش بیشتر به دنبال دارد و اینکه این آموزش را به دست نیازمندان واقعی میرسانید دارای اجر اخروی و دنیوی هستید.

 

پس از دانلود رایگان موارد زیر را تحویل میگیرید:

فایل زیپ حاوی جزوه pdf سخنان مهندس بابایی در دوره (مبتدی تا پیشرفته) بدون پیش نیاز تایپ شده به تعداد 58 صفحه

 

لینک کمکی کلیک کن

 

 کیفیت نسخه تایپ شده

کیفیت نسخه تایپ شده fannekar.4kia.ir

 

 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 694

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر دارای کسب و کار هستید میتوانید با استفاده از محصولات بخش افزایش درامد شاغلین خانوار به رشد درامد خود کمک شایانی کنید و اگر به تازگی میخواهید شغلی داشته باشید از محصولات بخش شروع کسب و کار برای جوانان استفاده کنید و شروع به درامد زایی کن

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما